Asziemi Herb’s Teh Daun Belalai Gajah

Asziemi Herb's Teh Daun Belalai Gajah

Teh Daun Belalai berjenama Asziemi Herb’s merupakan produk teh herba berasaskan tumbuhan segar Daun Belalai Gajah. Di datangkan terus dari ladang tanpa menggunakan sebarang bahan perasa, pengawet, bahan kimia atau bahan yang memudaratkan kesihatan.

Kebaikan Daun Belalai Gajah

Daun Belalai Gajah amat sesuai dijadikan sebagai minuman kesihatan kerana ia mampu membantu meningkatkan tahap kesihatan dan mampu mencegah penyakit popular diperingkat awal. Juga berupaya menurunkan paras koleterol dalam badan dan melancarkan pembuangan air kencing. Produk ini adalah keluaran syarikat Asziemi World Enterprise, yang beribu pejabat di Pulau Pinang.

Produk Syarikat

Syarikat Asziemi World Enterprise telah ditubuhkan pada tahun 2011. Diasaskan oleh Encik Mohd Fauzi Bin Mohd Sirat dan isterinya Puan Norasma Muhamad dengan modal permulaan sebanyak RM 3,500.00. Bermula dengan memasarkan pelbagai jenama produk kesihatan, pakaian dan kecantikan secara kecil-kecilan.

Asziemi Herb's Teh Daun Belalai Gajah

Sebagai produk industri kecil dan sederhana, Asziemi Herb’s telah dipasarkan secara online. Menggunakan medium media sosial seperti facebook, whatsapp dan juga blogspot. Setelah dikenali dan mendapat kepercayaan pelanggan, syarikat Asziemi World mula mengorak langkah dalam pemasaran dengan mewujudkan program wakil jualan seperti agen dan stokis.

Kini, Asziemi World percaya dengan berkongsi maklumat tentang kesihatan dengan masyarakat, bukan sahaja membantu dalam meningkatkan kesihatan, tetapi juga membuka peluang perniagaan.

 


Artikel ini telah disumbangkan oleh urusniaga.my. Sebuah sistem pengurusan perniagaan online.

Maklumat lanjut tentang Asziemi Herb’s boleh dilayari seperti dibawah.
Facebook Page: Asziemi Herb’s
Laman web: www.aszimie.com


 

Kongsikan Artikel Ini

3 Komen mengenai “Asziemi Herb’s Teh Daun Belalai Gajah”

  1. Kalau ada sesiapa yang berminat dengan teh daun belalai gajah anda boleh juga melawati http://www.daunbelalaigajah.com. Ini juga salah satu laman web yang menjual teh Asziemi.

    Kalau berminat nak menjadi agen penjual teh Asziemi anda boleh hubungi Asziemi Herbs. Semoga semua kekal sihat sehingga ke akhir hayat. Amiin.

Tinggalkan Komen