Masih guna buku Invoice atau buku Resit?

Empat Taktik Pemasaran dengan Kos Murah

Adakah anda masih menggunakan buku Invoice atau buku Resit bagi mengeluarkan dokument perniagaan anda? atau anda menggunakan masih menggunakan microsoft excel?.

Antara perkara yang paling penting dalam menguruskan kewangan syarikat adalah menyimpan rekod dokumen kewangan dengan betul dan teratur. System UrusNiaga adalah salah satu sistem yang boleh kita gunakan dalam menyediakan rekod kewangan yang teratur.

Sistem ini bukanlah sebuah sistem perkaunan yang komplikated dan sukar dikendalikan. Ia lebih kepada sistem penyediaan dokumen-dokumen perniagaan seperti Quotation (Sebut harga), Invoice, Purchase Order (PO), Delivery Order (DO), Payment Voucher (PV) dan banyak lagi.

Selain dari penyediaan dokumen. Setiap dokumen yang dikeluarkan direkodkan secara teratur bagi memudahkan peniaga membuat pembayaran dan memantau bayaran yang diterima dan yang penting bayaran yang belum diterima.

Sistem ini juga boleh digunakan di dalam pelbagai platform seperti Laptop/PC, Tablet, Handphone, ios, android. Yang penting sekali, ia amat mudah digunakan.

Sistem ini juga menyediakan platform Point of Sales yang amat mudah digunakan. Kalau nak diceritakan satu per satu ciri-ciri System UrusNiaga ini memang banyak, tetapi lebih mudah jika anda mencubanya secara percuma selama 14 hari dengan klik link dibawah:

https://register.urusniaga.my

 


Disusun semula dari penulisan asal yang ditulis di Facebook Page SAS&Co

SAS&Co adalah sebuah syarikat yang menyediakan accounting services, tax services, company secretarial services dan penasihat perniagaan.

Featured Image: Designed by mindandi / Freepik


Kongsikan Artikel Ini

2 Komen mengenai “Masih guna buku Invoice atau buku Resit?”

Tinggalkan Komen