Delyva Menambah Sembilan Penyedia Perkhidmatan Baru ke Platform Pemesanan Penghantarannya

Petaling Jaya, 31 Mei 2021 – Delyva Melancarkan Aplikasi Mudah Alih; Menambah Sembilan Penyedia Perkhidmatan Baru ke Platform Pemesanan Penghantarannya

Delyva Sdn. Bhd. Hari ini melancarkan aplikasi mudah alih DelyvaNow yang berfungsi sebagai platform tempahan untuk perkhidmatan penghantaran bagi perusahaan mikro, kecil dan sederhana (PKS). Ini memungkinkan pengguna untuk memesan, mengurus, dan diberitahu tentang semua pesanan penghantaran mereka di mana sahaja. Aplikasi ini tersedia untuk telefon Android dan iOS. Delyva juga mengumumkan bahawa mereka telah bekerjasama dengan Bungkusit, GrabExpress, Janio, J&T Express, Lalamove, MrSpeedy, Ninja Van Malaysia, pandago, dan Teleport. Perkhidmatan dari rakan kongsi baharu ini kini tersedia di aplikasi mudah alih DelyvaNow kecuali perkhidmatan oleh Janio, pandago dan Teleport, yang akan mula ditawarkan pada aplikasi tersebut mulai bulan Julai.

Hanif Wahid, CEO dan pengasas Delyva mengatakan, “Sebelum ini, pelanggan kami hanya dapat menggunakan aplikasi web untuk membuat pesanan. Kami berasa gembira kerana aplikasi mudah alih DelyvaNow akhirnya hadir untuk memberi kemudahan dan pengalaman yang lebih baik kepada pengguna.”

Bungkusit, GrabExpress, Lalamove, MrSpeedy, dan pandago menyediakan perkhidmatan penghantaran segera; J&T Express dan Ninja Van Malaysia menyediakan perkhidmatan penghantaran domestik, Janio menyediakan penghantaran antarabangsa, dan Teleport menyediakan perkhidmatan penghantaran segera, domestik dan penghantaran antarabangsa.

“Pengguna tidak hanya mempunyai pilihan perkhidmatan penghantaran domestik, tetapi mereka juga mempunyai pilihan perkhidmatan penghantaran segera – lima penyedia perkhidmatan sekarang dan dua lagi pada bulan Julai. Sekiranya mereka berada di Ipoh, Lembah Klang, Johor Bahru, Melaka, atau Pulau Pinang, mereka kini dapat mengakses lebih dari satu pilihan perkhidmatan penghantaran segera melalui aplikasi mudah alih DelyvaNow. Ini berguna kerana mereka dapat membandingkan kadar penghantaran dan memilih penyedia terbaik untuk keperluan dan keperluan mereka; semuanya menggunakan satu akaun dan aplikasi” jelas Hanif.

Beliau berkata lagi, “Bayangkan sahaja, dalam keadaan di mana penyedia perkhidmatan menjadi tidak tersedia pada saat-saat terakhir, pengguna dapat memilih penyedia lain dengan cepat menggunakan aplikasi kami. Jadi, perniagaan tidak akan terganggu, dan pelanggan mendapat pesanan mereka tepat pada masanya.”

Sebelum bekerjasama dengan sembilan rakan kongsi baharu, Delyva terlebih dahulu menjalinkan kerjasama dengan Aramex, AsiaXpress, CJ Logistics, DHL eCommerce, FGV Transport, Matdespatch, Pos Laju, dan Pos FlexiPrepaid pada platform tempahan penghantarannya. Syarikat ini akan terus mencari rakan kongsi baru.

DelyvaNow adalah platform tempahan dalam talian untuk perkhidmatan penghantaran PKS. Pengguna dapat membandingkan kadar perkhidmatan dan memilih yang memenuhi keperluan dan kehendak mereka. Ia membantu pengguna menjimatkan masa dan wang dengan serta-merta, dan perkhidmatan penghantaran untuk destinasi tempatan dan antarabangsa. Selain penghantaran bungkusan, DelyvaNow juga menawarkan PosMoto, perkhidmatan pengangkutan motosikal dari pintu ke pintu di Semenanjung Malaysia.

Mengenai Delyva!

Ditubuhkan pada tahun 2019, Delyva adalah penyedia penyelesaian penghantaran sehenti untuk perniagaan dengan pelbagai saiz. Aplikasi DelyvaNow adalah platform tempahan penghantaran yang menyediakan pelbagai pilihan perkhidmatan penghantaran kepada pelanggan sehingga mereka dapat memilih perkhidmatan yang memenuhi keperluan dan kehendak mereka. Sementara itu, DelyvaX, yang diperkenalkan pada akhir 2020, adalah sistem pengurusan penghantaran berasaskan SaaS untuk syarikat e-commerce dan penyedia perkhidmatan penghantaran. Dengan DelyvaX, pelanggan mempunyai fleksibiliti untuk mengatur pengiriman menggunakan penunggang atau pemandu mereka sendiri, dan / atau berintegrasi dengan penyedia penghantaran pihak ketiga pilihan mereka. Delyva Sdn. Bhd berpusat di Selangor. Lawati www.delyva.com.

Kongsikan Artikel Ini

Tinggalkan Komen